2008. október 27., hétfő

PixelJunk: Eden (Ps3)

Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy ez a Playstation Store legismertebb játéka. Ha jól emlékszem, az Eden kapott először Trophy support-ot így gamerek ezrei töltötték le a PSNről.
És én is közéjük tartoztam. Teljesen a rabjává váltam, gyűjtöttem az achievementeket(upsz egy Freudi elszólás:D) és pörögtek az órák. A MGS 4 után ebbe a játékba öltem a legtöbb időt, a vége pokoli nehéz, és vannak lehetetlennek tűnő feladatok. Óriási plusz pont még a 4 személyes co-op játékért.
Ugyanazt tudom mondani, mint a Puzzle Questnél, pár percre is tökéletes kikapcsolódást nyújt, de egy-egy trófea megszerzére emberfeletti koncentrációt igényel, a hc gamerektől. Például a "Teljesíts egy pályát, de ne hagyj ki egyetlen pollent sem", jópárszor neki kellett ugranom mire sikerült, és még csak 67%-nál járok, ebbe bele fogok őszülni:)

Nincsenek megjegyzések: